brave

Direktlänk till inlägg 31 januari 2012

Hej alla som läser!

Av mattias modig - 31 januari 2012 01:13

ALLA som läser mina inlägg och/eller följer min blogg, ni kan väl vara jätte vänliga att komentera allt ni läser. Säga vad ni tycker. Är de bra, är de dåligt, håller ni med eller har jag fel. det vore otroligt uppskattat och det håller prestations nivån på topp och viljan att skriva mycket högre :). Utan eran reaktion blir de ingen prestation.



Over and out Mr Brave.

 
 
Ingen bild

Angelica

31 januari 2012 12:16

Jag tycker det du skriver är riktigt bra, ska försöka hänga med och kommentera lite mer nu då ! ;)

 
Ingen bild

En f.d. timråbo

31 januari 2012 21:47

Hejsan!
Jag hittade din blogg via gemensamma vänner på fb.
Jag måste säga att jag är otroligt imponerad av dina
inlägg. Du är lever verkligen upp till ditt efternamn!
Keep up the good work, kommer följa dina framsteg
och förhoppningsvis ta lärdom av dina kloka ord :)

 
Malin mamma till Savannah

Malin mamma till Savannah

31 januari 2012 22:34

Tycker du är duktig :)

http://Elinorsdotter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mattias modig - 20 februari 2012 16:14

Generation jag     Med detta vill jag försöka beskriva hur jag ser på befolkningen, på mej själv och hur det igentligen borde vara samt hur man igentligen borde agera och tänka. Generation jag sätter alltid sej själv i centrum, tar för sej...

Av mattias modig - 17 februari 2012 01:18

Att jobba 7-4 är otroligt bra för de flesta människor, jag trivs bäst att jobba 16 timmar om dagen i tre-fyra-fem dagar och sedan vara ledig typ en vecka och sedan köra igen. För de är helt sämst att jobba 8 timmar sedan inte äga samma lust som tex e...

Av mattias modig - 6 februari 2012 23:24

Sedan jag slutat dricka alkohol är de helt otroligt hur jag har fått upp mina ögon för saker, villken djävulsk klarhet allt får och man ser tillbaka på villken äcklig tankebana man har haft och använt sej utav. Villken skjuts det har gett viljestyrka...

Av mattias modig - 29 januari 2012 01:45

Att fatta beslut när du inte mår bra eller är i en skör period i livet, resulterar ofta i att de du beslutat faller och du blir missnöjd, känner dej liten och du tappar lite utav din karaktär. För många är de en vardag att sakta bryta ned sej själv, ...

Av mattias modig - 24 januari 2012 17:51

Målsättning För att kunna uppnå sina mål är de otroligt viktigt för framförallt dej själv att DU sätter realistiska mål. Om man tex sätter för höga mål kommer DU ständigt att vara din EGNA besvikelse, och du gör dej själv till en failure, en missly...

Presentation


En ny start

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards